Botkyrka 15 minutes

Mötet var skit najs :D
De var ett filmteam där som håller på att filma en
informationsfilm, som chefer över botkyrka bland annat
kommer att få se. Så dem spela in när vi alla satt och prata
sen gjorde dem en intervju me mig och en till kille :)
fett najs! :) . Sen kom igång me mitt radioprogram, valt ämne
men de e så mkt som händer just nu inom mig så vill ba ta en
mikrofon och få ur mig allt, så att ja kan samla ihop alla tankar
och känslor efteråt.. skit jobbigt ämne faktiskt.
Och nu har ja suttit och skrivit upp låtar till min vän Sahand, han kmr
va DJ imorn på Nype och ville ha lite dancehall låtar, så skickade massor
till hnm :) Och nu ska ja sminka av mig och decka fint, upp tidigt imorgon!
Skriver mer imorgon, partypinglan väcks till liv imorgon babys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0