Polismyndigheten

Egentligen skulle ja somna tidigt igår men
en killkompis messa mig så ja fastna uppe och
va helt trött idag när pappa väckte mig vid 16..
Vi skulle till polisen i fmp och fixa våra pass sen
hjälpa pappa me en grej. Och vi e sex stycken i min
familj, men min baba orkade inte byta plats på bilarna
så vi alla satte oss i den "lilla bilen". Bra att åka till polisen
sex stycken på fem platser haha :P
Och när man fixar passen så scannar dem ju av dina
pekfingrar och när dem bad min bror malcolm(10 år)
så la han både långfingrarna, så att de blev som att han
peka fuck you mot polisen som satt där HAHAHA..
Sen drog vi alla och käka efter vi hade fixat allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0