Down on me

Varit seg på att uppdatera i know i know..
men slutet av veckan så jobbade ja bara, och i fredags
åkte ja hem och tänkte att ja skulle få sova iaf 40 min innan
ja skulle upp duscha och fixa mig osv. Hade precis hunnit somna när
niklas och teddy kommer in i mitt rum me ficklampor och skriker uuuuppp
och hoooppa. Fick värsta dampet, skrek sönder att dem skulle gå ut hahah.
Men iaf duschade och fixade mig, åkte till Nivå och mötte upp Shahin, Tarek, Noelle,
Saman och Robert där. Sen efter de så blev de bara så att vi gick till mango bar..
sämst, massa bråk och shit men tur så kom jankos bror modou och ante och dem dit,
så dem följde mig till nattbussen efteråt. Kom hem och deckaaade fint!
Hade på mig leggings som glänser lite,
hängslen och rosa converse. Svart spets linne
och svart-rosa bh :) + svarta och silvriga smycken.

Kommentarer
Postat av: Rubenmichelle

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 @ 07:53:43
URL: http://rubenmichelle.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0