Bartenders

Fan har grov ångest, tre tisdagar i rad har ja jobbat
och har inte hunnit gå på dansen, och ja gick inte idag..
fan kmr aldri kunna hinna mig att lära koregrafin som dem
säkert har kommit fram till :(
och ja behöver träna innan ja åker till thailand :P
men ska kolla DHW och bartenderskolan snart, och bartenders
har ja inte haft så mkt tur me eller han har inte haft tur me mig
hahah drama säger ja bara. men men roligt att kolla på iaf :)
lärt mig en grej iaf, bara för att du träffar en kille som e 5 år äldre
än dig så betyder inte de att han e mogen för de.. faaan ska man
börja dejta 30 åringar eller.. knas.
men ska gå upp och hämta ngt att äta sen slänga mig i sängen.
LYSSNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0