summer day

Sov typ två timmar i natt men vaknade endå idag runt nio,
hann inte till min enda lektion men softade först med Ph i skolan, fick
skjuts till centrum av Roy och Valentino haha helt onödigt men lite
roligt sådär sen mötte vi upp sara och claudia. Solade lite med alla andra utanför
skolan sen gick S&C och ja å köpte kyckling, bröd, yoghurt, kakor och redbull
haha värsta blandningen och satte oss i solen igen. Efter några timmar lämnade
vi claudia vid tåget och gick upp till Nancy en snabbis, sara skulle låna en jeans
jacka av henne sen mötte vi två upp valeria och åkte till alby och träffade adam
och alexis, chillade lite med dem men ja hade värsta mensvärken så drog hem
runt halv åtta tror ja. Och nu på kvällen har ja bara softat med en utav mina bröder,
Clarence :) sen hämtade godaste glassen och la mig i sängen och kollade Get rich
och die trying. Gråter fan alltid då man ser att han föds och när han kommer tillbaks
till verkligheten haha...
Börjar två imorgon med idrott sen ska ja träffa en kompiiiiis
blekt håret och rakat mig också btw...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0