fredagen

Försov mig och drog till skolan vid elva,
va sjukt stressad eftersom betygen sätts på måndag
och hade tre saker kvar i ljud att göra. Klippa klart
tjuvlyssnat&felsms plus spela in en krönika. Hann klart
me dem två första grejerna, krönikan ska ja göra på
måndag morgon..
Min bror Clarence kom till min skola och när ja va klar så
gick vi och köpte våran import redbull. Kom hem och
duschade och drack lite och sen mötte upp tjejerna sen så
åkte vi till Nivå sen Isla, kom hem vid haalv sex kanske (:
De va helt soft, förutom att de blev lite tjafs i klubben,
men men de finns bitches överallt, hela tiden
Mer bilder kommer nog, men
blir aldri bra på bilder så kommer
nog inte lägga upp hähäh

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många tatueringar har du? och vad står de på alla?

2010-05-23 @ 16:33:25
Postat av: nicolina

5 (:

i nacken står det jag önskar att alla mina frågor skulle bli besvarade, på spanska. Lite svårt att förstå om man inte känner mig.



Sen på revbenet står det, when i wake up with tears in my eyes, i know i have been dreaming about you again.



sen One Love på sidan av handleden,

sen ett "kors halsband" som går runt fotleden.



Sen på sidan av insidan av foten står det Rest in peace

2010-05-23 @ 22:04:48
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0