tema dag

Idag hade vi tema dag i skolan, fest va temat :P
Dem hade typ kareoke, btw ja e bäst på stavning
och tävlingar å sånt i entrén. Sen i fängelset så
hade dem dansgolv :P haha. Kom till skolan vid halv
tio och minglade, som man visst skulle göra. fast
ja gjorde inte den där mingel uppgiften, helt mobbat.
Sen så mötte jag upp Hanne och Natalie, Jag hade med
mig lite sprit, plastmuggar, shotglas och utblandning
och natta hade med sig sprit. Så vi tre gick in på toaletten
och började hinka :P hahah asso vi hade fett kul där inne,
tur som va så var de e en stor toalett xD
Sen så gick vi till dansgolvet å dansa lite, sen gick och
käkade pizza. Sen så hade Ljud och Rörlig Bild möte
där vi fick tårta. Pappa hittade mig i centrum sen och
skjutsade hem mig haha deckade direkt när ja kom hem :P
Skåååål :D
alexi y cayo (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0