supreme

igår kväll gick ja till valeria och softade lite med henne
och hennes mami i tvättstugan hihi, sen tog jag tåget som
kom precis (: när ja kom hem så hjälpte ja till med tvätten
och sen gjorde en läxa, färgade mitt hår och deckade fint sen (:
Vaknade 12 idag, då min första lektion slutar.. men hann till mentors
tiden vid 13 och sen idrotten. Ja kan knappt andas utan att hosta och
ja är med :P haha störd.. Hade inte ätit något på hela dan heller så
va typ helt förstörd. Men när ja kom hem så packade jag upp alla
matkassar och diskade sen lagade mat till familjen (:
nu ska duscha sen soooova, bless

Grattis Alexis och Bojan på eran 19-års daaaaaag (: massa kärlek ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0