only god can judge me

Jag skiter i alla er som pratar skit,
Jag är ärlig mot mina vänner, pratar inte skit,
jag är inte ute efter någon annans kille, jag lever
för min familj och gör min grej. varför ? jo för att
ja har ett liv, gossip e alltid kul men det finns en gräns.
Prata inte om saker du inte vet om. Det beviser bara att
alla ni haters dör för mig, ni lägger ner tid på vad jag gör
med mitt liv. Jag tar det som en komplimang när du pratar
skit om mig, varför ? jo för att du gör mig bara mer känd.
Mina närmsta vet vem jag är, och vad jag inte är.
Så jag skiter i, skriver det här nu, inte för att ja lägger ner tid
på er, vill bara att ni ska få i er, fortsätt att dö för mig och mitt
liv. Tycker bara synd om er..
Jag vet vad jag kan och inte kan, i'm on the top right now så ni
haters kan bara fortsätta att hata och prata.
Jag har ingen aning om vem du är, men du vet tydligen allt om mig?!
kompis softa lite, säger inte det dig något?
jag är inte kaxig, jag har bara bra självförtroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0