musikproduktion

Igår alltså söndagen så spenderade jag den genom
att konstant smsa eller ringa med valle och sergia.
Sergia ville att ja skulle komma till henne fast ja va
helt bakis och trött, och började åtta(a inte enligt mitt
egna schema)så ja sa herrå till henne (: haha
Och a började ju åtta idag. kom vid 10 och slutade
40 min efteråt.... helt onödigt men men gick och käkade
med Cayo sen. Sen så kom Bojan, Pavel, Denize och Crito (:
Sen så åkte ja hem, deckade direkt när ja kom hem, vid 12.
Har haft galet ont i huvudet.. vaknade sen vid 17. Ringde
Sergia, ska kanske dra till henne senare.
Imorgon blir det att gå på Nathalies skiva med Ansu, Eve, Mathilda
och Melissa å massa andra tydligen (: soft
Melissa, Nathalie, Nicolina och Bea. Café Opera.
Jag och Eve på hennes 18 bday (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0