kryssningen

dagarna efter helgen så softade jag och janko mest hemma,
men på onsdagen den 3 mars så var de ju kryssning :D
Gick till banken och tog ut pengar eftersom bankomaten tog min,
sen så åkte jag till stan och mötte upp Ansu&Nathalie och Mathilda,
vi käkade i Kungshallen och rörde oss sen mot gärdet. När vi kom in
i båten så gick vi till hytten och slängde av oss alla väskor och väntade
tills taxfreen skulle öppna, köpte dricka och allt och gick upp och fixade oss
+förkrökade. Sen så hände det så mycket att ja inte minns i vilken ordning :P
Men festade med ansu och dem, sen janko och dem. Men gick mest runt med
min hallick Tommie haha, vi festade tsm i Tintins hytt och ja vet inte vad :D
Deckade fiiiiint sen på morgonen (;





 


Kommentarer
Postat av: Sergia

OMG vad du är snygg hehehehehe fniss !

tror jag tänder på dej HAHAHA

2010-03-07 @ 20:42:04
URL: http://espinoza.blogg.se/
Postat av: pennie

snygg klänning, vart har du köpt den?:D

2010-03-07 @ 21:01:59
URL: http://penniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0