el sol

vaknade i tid idag :)))
alexis kom och hämtade mig vid tåget sen gick vi till skolan (:
började klockan 9 med mediakunskap typ, sen bild.
Efter skolan så åkte ja hem, bytte kläder och fixade om mig
och mötte sergia vid tåget, sen så åkte vi till tumba och
mötte upp valeria som fikade med sin mami och super lindo
lillebror :D vi åkte hem till sergia och chillade där, sen ner
igen för hon skulle möta ngn brud. då gick jag och valle hem
till henne och softade, sen kom sergia dit. Sen gick jag och valle
till Sara där Denize också va (: kollade tv och pratade, sen lämna
valeria mig i tåget (:
Och nu när ja kom hem såm städade ja mitt rum och fixade tvätten
och tog en dusch (: ska kolla vampire dairies nu sen suuuva (:

Kommentarer
Postat av: Sergia

ooh den där bilden :(

2010-03-14 @ 20:38:07
URL: http://espinoza.blogg.se/
Postat av: nicolina

haha vaa äre me den ?

2010-03-14 @ 22:51:19
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0