drama

Ja visste att de skulle bli såhär när ja började umgås
med er, men ja gillar dem flesta av er så mkt att ja
skiter i. Ja har inte något emot någon, ja pratar inte skit
om någon eller ställer mig mot någon annan, även om
dem ja umgås med kanske har tjafs med någon av er alla.
Ja vet att i princip ni alla kommer läsa det här, och ja vill
bara säga att ja orkar inte med någon drama eller falskhet.
Om du inte diggar mig, va inte falsk då genom att prata och
vara trevlig mot mig. Låt mig bara va då, och lämna snorunge
fasonerna någon annan stans, dem flesta av oss e 18 och äldre..
ja vill bara ha kul med dem som passar ihop med, festa ha roligt
stötta och finnas där! Ja e inte här för att fucka för någon annan,
undrar när speciellt vi tjejer bara kan släppa skitsnack grejen
och börja leva

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du kär i någon?

2010-03-15 @ 22:56:46
Postat av: nicolina

förstår inte riktigt vad de har att göra med de här inlägget men nej, jag är inte kär i någon. har svårt för att bli kär

2010-03-16 @ 18:30:14
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0