länge sen

Länge sen ja skrev, hälften av tiden var helt soft medans dem senaste
veckorna har varit några av dem värsta i mitt liv. De här tog nästan Tsunamin
och min morfars död, mådde sämre då men så rädd och osäker som
ja har varit nu var de länge sen ja kände.
Ja festade galet i rhodos, har aldrig varit så packad och festat i mitt liv.
Lärde känna massa nya människor och insåg hur falsk man kunde vara,
även efter 5 års vänskap men men bitches kommer och går.
Men ja festade sönder även fast ja hade smutsbarn runt om kring mig.
Nu på senaste tiden har ja varit mycket med Janko och Niklas,
festat och chillat massor.
Försöker njuta av solen och slappna av, men de e svårt.
Tack för alla som finns här för mig, ska återgälda er när allt de här e över,
just nu måste ja lägga ner hela min energi och koncentration
på att fixa de här, bless
Jag och älskling igår

Kommentarer
Postat av: Natalie

Fett fin nicoliina! <3

2010-07-12 @ 21:39:04
URL: http://natskun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0