update

Måndag: dem lät mig såklart inte sova men ja kom upp. Satt med när dem
höll på med nyhetsmorgon, jobbade 07-16.30 så va helt slut när ja sen åkte
hem till mina bitches, janko och hamme. kollade film och deckade tidigt (:
Tisdag: jobbade samma tider igen, fick sitta med den skönaste snubben som
finns där, vi sitter och skämtar och pratar om verkligen allting, bästa (:
han lät mig även sköta tv4 loggan, de finns ju olika och dem ska tas bort
och plockas fram mellan reklam, live och programmen (: fick sen även
räkna ner tiden till studion inför nyhetsmorgon, så att dem vet när dem ska
köra igång (: kände redan då att ja börjar fatta hela programmet och kommer
nog förmodligen få sitta och köra själv sen :D
Onsdag: Jobbade kväll, 16-23. Fick sitta med när dem körde sporten, och den är
ju live och det var flera olika matcher så de blev stressigt men roligt (:
Torsdag: 13-23. Fick vara med på programkontrollens möte och sen sitta med när
dem körde live på kvällen. Fick även se alla studios, där dem sänder nyhetsmorgon,
kvällsöppet med ekdal och nyheterna. Har sett hela huset nu, dreeeam jooooob !
Fredag: Ledig! :D men va i solna kl.12 för att tatuera mig :D Fyllde i mitt kors svart
och bandet runt foten, och skrev på insidan av sidan på foten en text, Rest in peace.
tatueringen e för min morfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0