pärlplattor

Älskar att lägga pärlor, även om ja inte använder alla.
Men det är ganska många som har sagt att jag borde
lägga ut på bloggen och typ sälja ?!
Så tänkte kolla nu om det finns någon som e intresserad.
Har inga kedjor till halsband, men har små silver ringer
som ja brukar sätta fast och använda kedjor från andra
halsband. Sen har jag grejer så att man kan använda
dem som örhängen, först standard vanlig sen en som gör
att man inte tappar dem lika lätt.
Så tänkte typ mellan 30-40 kr för örhängen, sen halsband
beror på hur stora dem blir. haha shit ja låter som värsta
försäljaren men man kan prova isf, pärlplattor e galet fint (:
Några som jag har gjort, hittar inspiration från internet och
vad andra har gjort, som tillexempel den stora gamla
nintendokontrollen från Ronja (: Ska göra en till Run Dmc,
har gjort den i mini pärlor, annars hade den blivit nästan lika stor
som testbilden haha. Har galet mycket färger också (:




Kommentarer
Postat av: Nathalie Bertling

Oj, vad häftigt! En riktig inspiration det där... Och jag ser att någon gillar Super Mario? :)

2010-03-11 @ 22:31:26
URL: http://finest.se/September
Postat av: nicolina

tack! haha visst (:

haha aa det blir bara så (:

2010-03-11 @ 22:44:28
URL: http://nickita.blogg.se/
Postat av: elin^^

Hej! fina!:D sitter också och tittar på internet efter inpriration;) var hittar du alla de där färgerna? vill gärna ha tips! :D

2011-04-21 @ 14:08:05
URL: http://forfour.blogg.se/?tmp=15190244

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0