grov update

Sist ja skrev var för typ två veckor sen.. haha galet seg.
men kör en liten update (:

Praktiken
Har gått galet bra! Jobbat som B-ljud på kvällsöppet, Efter Tio och Nyhetsmorgon.
Lagt vinjetter Till Copa del sol, fotbollskuppen från Spanien som körs Live.,
Tagit hand om Kommentatornas ljud och match ljudet, dör för han som jag
brukar jobba med då! han e den skönaste ja har träffat där och han låter
mig köra helt solo, vilket e najs :D Sen har ja suttit i PK och gjort det mesta (:

Fester
Helgen efter Café Opera så var jag först på Nivå med Valeria och Sergia.
Sen mötte vi upp Sara och Carro och gick till La Isla.
Lördagen dan efter så åkte jag Valle Sergia Sara och Nancy till Dembow,
i Kaos. Träffade Amr och Christian där också.
Och nu i helgen så var jag Valle och Sergia i La Isla med Christian,
Amr, Josef, Kenneth och Osman, tror ja att dem alla hette haha.
Lördagen så åkte jag Valle Sergia Sara Nancy Sebbe och Alexis till
Stan, Vi skulle till Grodan men bara jag V&S gick in och
firade Amr som fyllde år. Ja jag vet, ja klubbar för mkt...

Hemma
Janko har ju bott hos oss i typ 3-4 veckor nu ?!
Så det har varit jäääääävligt najs :D typ fest hela tiden,
haha nä driver men vi har de skit roligt (:
Hans tjej kerstin brukar komma hit också, vi mördar
film och försöker laga mat haha :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0