dem di bone

Kom in till praktiken igår vid 10 pga SL..
Jobbade med live sändningen som heter Efter Tio
Med Malou. Va b-ljud, vilket betyder att ja inte sitter
vid mixer bordet utan är inne i själva studion och mickar
på gäster och programledare, står redo med reserv mickar
och hjälper till. Fick i alla fall göra allt det där och när
programmet var slut så skulle ja ta av Malous mick, och hon
ba vi har inte hälsat! jag ba ee nee :$.. sen sa hon att hon
hade sett mig överallt, och att jag måste visa framfötterna och
presentera mig! jag ba stog där helt röd i ansiktet haha. Sen så
sa hon att jag borde vara med imorgon också och hjälpa till,
och att hon nu hade lärt mig någonting haha skit gulli.

Efter det så åkte jag till Älvsjö och mötte upp Janko, Madde, Helen
Winnie och maaaaassa fler (: Vi var i UF mässan en stund och sen
så åkte jag till Tumba. Skulle softa med Valeria och Sergia, dem var
hos Alexis så mötte upp dem så gick vi och lämna han i gymmet och
gick hem till Sergia, fikade lite och pratade en massa (:

Sen kom Janko till tumba och så åkte vi hem tillsammans, va helt död
när jag vi kom hem, så duschade och gick sen och la mig..

Känner mig helt död idag, som om min kropp inte orkar längre. Somnade
tidigt igår och gick upp sent idag och känner mig helt förstörd.. kanske
för mycket stress och för lite sömn :/


Kommentarer
Postat av: Sergia

stackars liten :(

2010-02-24 @ 18:20:40
URL: http://espinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0