Noelle i morgon

Precis efter ja bloggade om att ja måste träffa noelle
imorn så fick ja ett sms av självbombstankar
(aa noelle heter så på min lur hahah) för när ja fyllde år
så kom min släkt hit, och noelle va kvar. Så när vi alla satt och käkade
och pratade om självbombningen inne i stan så sa noelle:
aa de e fett läskigt med människor som har självbombstankar...
inga kommentarer hahah vi alla dog. MEN IAF så ska jag träffa henne imorgon
och en tjej som blev våldtagen på en kryssning som vi alla var på.
Vi kände inte henne då men vi känner killen, kan säga att vi har kastat
han långt och ja skäms inte nu när ja säger att alla som vet vem han e,
också borde göra det!!!! men noelle hjälpte henne efteråt, och hon e oerhört
tacksom över det så vi ska ta en fika med henne imorgon.
Tänker inte säga vad hon heter eller lägga upp några bilder för hennes egna skull.
Så jag måste sova snart så jag orkar komma upp imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0