Entourage

Igår så drog ja till nivå runt 22 och mötte upp Steffi,
drack och sen kom Sassa dea och dem dit. Sen så
åkte vi till kungsan och de va värsta kön och alla hade
inte cash till inträde så hälften drog, så de va bara ja steffi
och sassa kvar sen så skulle vi dra så var de en kille inne
på entourage som kände igen mig och släppte in oss gratis :)
Sen var min vän Musse dj där den kvällen så stog med honom
en stund :) dansade sönder med Mark och hade skit kul =)
Sen mötte tommie upp mig när ja kom hem med nattbussen
sen så drog vi till mig. Och idag så chillade vi med mami
och sen tog en promenad upp till centrum, lämnade tommie
vid tåget och sen handlade ja och mamiiii.
Skön och alkoliserad helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0