04.27

Förlåt men ändå inte för mitt förra inlägg, e allergisk mot
sådana där föräldrar bara! Okej alla e olika, men JAG tycker
att sånt där e sjukt. Dem tror att dem gör sina barn en
tjänst, när det är tvärtemot. Ska Paulinas pappa komma och
laga mat till hennes barn sen? Och när hon ska hjälpa dem
med sina läxor när det e hennes farsa som gjorde hennes läxor?!
okej nej ja ska inte ens fortsätta.. ja måste iaf sova, ska
ta en cigg och sen gå å lägga mig.
BLESS(speciell till dig paulina, du lär behöva det)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Skönt med lov <3 håller du med ?

Har du några planer ? själv ska jag be till Gud <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-21 @ 14:04:58
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Sergia

Jaa haha :D men kommer va skit smal när du kommer tillbaka hahaha SAAAJK

2010-12-21 @ 15:13:51
URL: http://amasifuen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0