s to the mootie

har börjat med en ny grej, har bestämt mig
på riktigt. Jag vill börja träna! har sagt det
hundrafemtioelvatusen gånger men känner
mig riktigt taggad nu, jag vill verkligen!
det var faktiskt min idrotts lärare som gav
mig motivation.. vi körde beep-test i tisdags,
och vi ska köra ett till innan praktiken(nov)
vill verkligen få bättre då! se förändring..
Så sprang ju en halv timma igår med min hund,
älskar kicken man får, och efteråt när man är helt
slut och bara får ställa sig i duschen. Skippat godis
hemma och i skolan, mixar fruktsmooties! as gott.
Så köpte en massa frukt idag, blandar med lite mjölk
och liite socker. bästa! sen så kommer de bli gymmet på
det också! :D
"att alltid bli behandlad som en andra hands vän"

Kommentarer
Postat av: Bea

men sluta, det blir du inte alls :( .

2009-09-04 @ 07:40:48
URL: http://beich.blogg.se/
Postat av: nicolina

haha de är ett citat som jag fastnade för. Från en utav Stors låtar

2009-09-21 @ 01:34:34
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0