rainy day

Vaknade sent idag vilket va skööönt.
Vi käkade frukost och sen så skulle bebis
på Pablo Francisco med sin syster, den där
stå upp komikern. Han dör för honom.
Tog en promenad med Jovana då med
hennes skit gulliga pitbull Kenzo =)

Sen så gick vi hem till henne och kollade
tv och drack te. kom hem till bebi igen för en
liten stund sen =)

Imorgon ska jag på smink kurs på make up store
med mami, längtar :D kanske äntligen hittar något
bra smink som passar mig.. vill att det ska se naturligt
ut. Största önskan vore att jag hade min naturliga hårfärg
och naturellt sminkad.. och lockigt hår.. bästa!



bild från makeupstore


Kommentarer
Postat av: Jannina<3

va roligt:D

2009-10-05 @ 12:47:49
URL: http://jannina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0