beige

var väldigt nöjd med min sminkkurs hos make up store,
lärde mig mycket och hittade bra produkter. min mami
sminkar sig inte alls mycket men valde en kvälls makeup..
haha hon skämdes när vi gick runt i affärer efteråt, hon har
nog aldrig haft så mycket smink på sig, medans jag valde en
naturlig sminkning med beiga, bruna och vanilj färger =)

and btw.. jag e helt pank nu..



ett dual puder, tokyo.
två ögonskuggor, den bruna och ljusa.
en kajal penna i färgen vanilla.
ett läppstift, naked.
foundation på burk, cameo



ett skin serum, läggs på innan sminket.
en ögonkräm med spatel.
concealer på tub, för blemmor.

skit balla nagellack, kan inte förklara den silvriga.
måste visa på en bild! sen en blågrön och ett underlack
till den silvriga. En rosa puder borste och en foundation
borste. Man skulle tydligen ha borstar till allt haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg :) du borde uppdatera lika ofta som du gjorde igår ;)

2009-10-06 @ 09:43:35
Postat av: nicolina

åh vad glad jag blir :D

jaa ska, men brukar sova borta på helgerna, de d =)

2009-10-06 @ 20:25:39
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0