shopping

Idag har jag hämtat hem min macbook pro :D
Har även köpt lite saker, håller nu på att färga mammas hår.
Senare ska jag åka hem till ma boy. Hans mami har bakat en
typisk chilensk tårta, kola sås mellan en massa lager. Vet inte vad
lagren än gjorda av, men man bakar dem, tunna och platta sen så
lägger man in dem i ugnen så att dem hårdnar lite. GOOD SHIT



Min gamla och min nya :D





Fin tunika med paljetter och en bolero, love the colour.
haha en grå tjockis tröja. Till alla er som har tröjor med
"Östermalm" och "Djurgården" på xD lite kul sådär bara..
ska bara användas som mys tröja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt förorts tjocktröjan??

2009-07-30 @ 12:45:07
Postat av: nicolina

på intersport tror jag :) haha kollade inte vilken affär jag gick in i

2009-07-30 @ 14:43:26
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0