sämst och bästa mascarorna

Jag har ganska långa ögonfransar så alla mascaror brukar funka,
men det finns två som jag har fastnat för! 

1. Lash Architect från Lóreal (den silvriga)
mascaran torkar snabbt på fransarna, det blir jämt och den separerar.
Jag tror att den svarta är vattenfast, fast det står inte, Får nämligen 
använda baby olja för att få bort den, annars lika bra!

2. Masterpiece från Maxfactor (den svarta)
volym!!! big fat eyelashes får jag med den här :D


 


Den sämsta som jag har testat är

Extra Volume Collagene från Lóreal!!
(Den som Eva Longoria gör reklam för, buhu)

Fransarna torkade aldrig, man kunde trycka ihop fransaran så att dem
fick samma form som ett tält, hela dagen! Dem liksom klibbade ihop sig,
sämst!




 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0