Lush



i was a big fan of Lush förut, la ner hela studiebidraget på deras produkter.
Gillar hela idén med att produkterna är handgjorda, ekologiska ingredienser
och icke testat på djur. Gott luktar dem också.

Min favorit är Dream Cream, en hand och kroppskräm.
fast jag använde den som ansikts kräm. Lägger alltid en kräm innan jag
applicerar foundation, och dream cream gjore så att sminket satt som berget
och inte blev fläckigt. Min är nu tyvärr slut, har provat andra krämer med samma
foundation och det har blivit fläckigt och helt fult

Gillar även kropps pudret Candy Fluff som luktar godis och glittrar.
Och H´suan Wen Hua, en hår inpackning som man använder innan man
duchar i torrt håt, återfuktar håret enormt!



Deras schampo kakor är också bra, räcker hur läänge som helst. Är kär i
tvålarna, luktar suuuper gott. Mina favoriter är soap fairy och den som luktar
peppar kakor :)





Gillade balsamet Retread(översta bilden).
Men inte American Cream, kändes som om man la vatten i håret,
ingen skillnad eller förbättring

www.Lush.com




Kommentarer
Postat av: Mikk

Jätte trevlig blogg !:)

En till blogg jag ska börja läsa :D

2009-07-26 @ 21:47:39
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0