kosttillskott

eftersom jag är en sån hair sucker så har jag börjat knapra piller,
silica och Bamboo kostillskott. För hår, hud och naglar!
en förpackningen räcker i 2 månader, tar 2 silica tabletter om dagen och 1 bamboo.

Jag hade akryl naglar ganska länge, så mina naglar är mjuka just nu. Men ska se när
dem har växt ut och när jag klippt bort de mjuka, om dem har blivit starkare. Har bara ätit
tabletterna i 1 månad men märker redan, har fått mer bebis hår och håret har mer lyster.
Hoppas att det kommer att växa snabbare :)

Dricker också B-vitamin koncept, Shy feeder
haha egentligen så är det häst medicin. Man ger det till hästar för att få deras päls att glänsa
och deras manar att bli friskare och växa mer. Eftersom "drycken" är gjord för djur på 600-700 kg

så får man bara ta pytte lite. Mami köpte en sån till våran hund egentligen, hennes päls blev risig

och tunn efter hennes graviditet och efter all vinter päls som har tappats. Men nu är den super fin.

haha låter säkert helt galet, men klippte topparna vid början av sommaren, och dem har redan vuxit ut!



klicka på bilderna :)

Silican kan man köpa i mat affärer (ica maxi for example) typ 60 kr.
Bamboo köpte jag på söder i en hälso affär, finns i hälsoapotek. 178 kr
Shy Feedern, typ 150-200 kr. Granngården butikerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0