i love music

Juste hon Kim Kardashian, som jag la upp en bild på

lite längre ner i bloggen. Hon har gjort en sexmovie med Ray J,

kanske därför hon är känd haha.


Men anyway, jag älskar musik som så många andra.

Jag lyssnar typ alltid på musik. Mest på Dancehall, Svensk HipHop,

reggaeton och RnB. Tyvärr när jag hör en ny låt som

jag gillar så spelar jag sönder den, så tröttnar på den

efter några dagar.. men dem här gillar jag just nu:


Sophia Somajo - Irony

Darin - What If(han är faktiskt tung!)
Kid Cudi vs. Crookers - Day and night
Stor - psykos + alla hans låtar. kärlek
Ricky Blaze - Feel Free + How Mi Look
Mohammed Ali - Lever För Det Här
Beyoncé - Halo
Ray J - Anytime




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0