bästa hårprodukterna

Har använt pantene i ett halv år nu, och är mer än nöjd!
Använder dem som e vit lila. Det var doften som jag fastnade hos först, så gott!
tänk er godis-frukt-tuggummi doft! haha gott luktar dem iaf.
Dem gör håret super mjukt och glansigt, märkt att mitt hår har blivit mindre
torrt efter att jag har dushat.

Köper mina pantene produkter i thailand, men dem finns i sverige också.
Men grejen är, dem kostar typ 30 kr i thailand(stora flaskor!) och runt 300 kr
här i sverige har jag hört, men ska kolla upp om det är så och vart man kan
köpa dem! annars önska från någon som ska till thailand eller något annat
billigt land kanske :)



slänger in hela bilden, allt är från thailand när mina föräldrar var där.
schampo, balsam och hårinpackning :)
(plus världens godaste parfym, ocean lounge från escada. den röda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0