stockholm

Känner att ja börjar bli sjuk, inte kul =(
Låg vaken hela natten.. la mig vid halv två och låg vaken till
sex på morgonen, så jävla jobbigt! :/ ja vet att jag har vänt på
dygnet totalt, men jag var ju faktiskt lite trött där vid halv två...
Så vaknade sent idag med dunkande huvudvärk men åkte till
stan för att möta Matilda och Nathalie. Köpte lite smink från make
up store, ett puder och två nya ögonskuggor. Sen köpte ett bronze
och shimmer puder från H&M, äntligen! Hittade en fin klänning på
Gina också, konstigt nog i storleken XS.. va hände haha. Ska nog
köpa den imorgon! Måste till banken imorgon också, för har två par
svarta högklackade från nelly som jag vill beställa hem men kan inte
göra de ännu me mitt kort.
en sjuk nicolina idag/igår.
Juste idag klockan fyra så ska jag tatuera mig, äntligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0