nyårs lista

snodde frågorna från Kenza, lite roligt att tänka igenom såhär sista
dagen 2009 (:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? om ja gjorde, faktiskt lite chockad! .. .
2. Vilka länder besökte du? Thailand, spanien och finland 
3. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? skolork..
4. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 27/2
5. Vad var din största framgång 2009? gick ur ett jobbigt förhållande och trodde på mig
när de kom till praktiken.
6. Största misstaget? att ja ibland inte sa nej och undvek inte problem människor
7. Har du varit sjuk eller skadat dig? sånt händer inte mig haha
8. Bästa köpet? macbooken, mobilen och min vinterjacka (:
9. Vad spenderade du mest pengar på? matriella saker, spanien resan och kläder.
10. Gjorde någonting dig riktigt glad? alltid min familj. men annars nog bara för stunden.
11. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ricky blaze, stor och mohammed ali!
12. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? mycket gladare!!
13. Vad önskar du att du gjort mer? pluggat mer.
14. Hur tillbringar du julen? med släkten (:
15. Blev du kär i år? lite på nytt igen i samma person, aa
16. Favoritprogram på TV? paradise hotel, DHW och topmodel.
17. Bästa boken du läste i år? snabba cash!
18. Största musikaliska upptäckten? STOR ?!?!? 
19. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kärlek och hårprodukter (: typ samma sak..
20. Något du önskade dig men inte fick? en dildo från emma HAHA
21. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? umgicks med släkten och festade med mina vänner.
22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att personer inte va to-face
23. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? barbent, svart, färgglatt. 
24. Vad fick dig att må bra? Lucas, mamma och Janko.
25. Vilken kändis var du mest sugen på? Vin Diesel!
26. Vem saknade du? min morfar..
27. De bästa nya människorna du träffade? hm.. alla söta på alla fester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0