nya tag

Var iaf på praktiken idag igen, satt i tre timmar och redigerade.
spelade in inledningen och la bakgrunds beat. Kommer nog bli
helt okej när de blir klart. Tror att ja kommer få mvg i ljud C,
känns jävligt najs. och bara för de så kommer ja säkert inte få
de haha. Nej men imorgon blir det Sveriges Radio me praktiken.
SR ska starta något nytt projekt och dem ville hitta ungdomar som
dem kan ta med. Så har suttit och skrivit en text ikväll, texten skulle
handla om en person som betyder mycket för en. Det hänger på den
texten om dem väljer dig eller inte. Skrev om min kärlek till min
lillebror Lucas ..
men yes.. klockan e 04.39 och om tre dagar fyller jag år, frihet säger
jag bara.. vet inte vad jag ska skriva mer än att ni måste kolla in den
nya Ica reklamen, den om ikea grejen.. har inte garvat så mkt på länge.
kanske bara jag som har torr humor, men jag dog för den. Aja ska däcka nu,
bless till er alla som e äkta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0