a fun thing

Nu har jag "klickat" hem lite saker..
haha vad töntigt det låter men de är ju sant :)
Idag har jag annars bara tvättat och hand tvättat,
även hjälpt mami och papi att bygga en utegård för våra satans katter.
Skulle egentligen festa med Bea och Ariel ikväll, men det blev inget, Mys med
hemma chill ändå. Bilderna från mina armband och linne kommer senare,
Min mobil och min macbooks bluetooth vill inte fungera..
skit irriterande men de löser sig :)






 

Helt efter med jackan, dem flesta har ju redan köpt den för
länge sen. Men fick lust nu :) Sen två mysiga koftor, älskar mintgrön :)
Sen en sommrig bikini, kommer tyvärr inte hinna ha den i Spanien.
Sen en halsduk som är ihop sydd, hatar att vira sjalar och halsdukar
annars men nu så kan man bara snurra runt den 2 varv och sen klart.
Jag vet, jag är lat.

Alla bilder är ifrån H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0